Sunday, 11 December 2011

lalala~respect me?




aq budak besar yang selalu membuat salah.
dan aq tahu perangai aq nih tak seberape baik,
tapi aq dah cube berubah untuk belajar respect kepade semue orang..
jujur aq cakap!
aq tak boleh hormat seseorang itu..
kalau orang itu pon tak pernah belajar nak hormat aq!~
aq macam hipokrit je kat depan orang yang bernama?
walaopon dalam hati aq nih,
membara macam api.
sebab die berganda-ganda lebih tue pada aq.
so!aq terpakse lh hormat die tu.
kalau aq tak puas hati..
konferm aq story kat akak aq..
kalau tak pon kat mak aq.
diorang je lh yang tahu perangai gilos aq nih!~
hehe:)

*tak kira macam mane pon !aq tetap hormat AWAK  larh!
tak yah risau.tapi kalau AWAK nak benci saya sebesar tahi pon.
aq tak kisah.just smile jewp!*









                                                                                      

3 comments:

  1. lalala..cakap pasal seseorang yang xboleh nak hormat orang laen..hehe:)

    ReplyDelete
  2. kunjungan perdana ne,
    masalah apa gerangan...

    ReplyDelete